Grafika

środa, 23 lipca 2014

"Symfonia Smaków"



Dostałam blokady na dodawanie notek i to dosłownie bo mimo,że miałam materiały zgromadzone od dawna to jakoś nie mogłam kliknąć 'nowy post'. Stworzyłam sobie taką wielgaśną presję, że nic nie dodaję,że aż sama zaczęłam się jej bać. Minęło to dopiero po obejrzeniu wywiadu z cudownym,inteligentnym Człowiekiem (nie bez przesady przez duże C). Dopiero potem to wszystko puściło.Większość prezentowanych tutaj prac została wykonana pod czujnym okiem StrayHeart której serdecznie dziękuję za cierpliwość do mnie :)
Więc co ? Zapraszam na oglądanie prac.


Nagłówki


|Podgląd|                                            |Podgląd|

|Podgląd|                                             |Podgląd|


Szablony



|Podgląd/Pobierz|                               |Podgląd\Pobierz|



Paczki







5 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, chciałabym zamówić u ciebie szablon na bloga http://isolation-fanfiction.blogspot.com/
    Jeśli chodzi o zdjęcia, nie mam takowych. Na szablonie ma sie znaleźć Niall Horan i Bethany Mota
    Co do kolorystyki, chciałabym, aby był ciemny, mroczny, z "dodatkami" tabletek, drzewa ze sznurem itp.
    Prosiłabym, aby na szablonie znalazł sie napis "Isolation"
    Układ: daję ci wolną rękę.
    Kontakt: (mail) anostela@wp.pl
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  3. hej ;)
    chciałabym zamówić szablon na bloga http://lights-fanfiction.blogspot.com/
    zdjęcie mogę podesłać na email
    kolorystyka ciemna
    chciałabym aby tytuł był dobrze widoczny, układ szablonu dowolny jednak zależało by mi na tym aby zdjęcie było dobrze widoczne z lewej strony
    kontakt email claudia.cran94@gmail.com
    twitter @vanilous
    z góry dziękuję :) x

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo