Grafika

czwartek, 28 sierpnia 2014

Widnokrąg



Mój osobisty Bóg powrócił z nowym jeszcze lepszym kawałkiem.... Jej jak ja Go uwielbiam. Prawdy... Prawdy...Prawdy... Publicznie składam Ci podziękowania za kolejne godziny bezsensownego siedzenia i słuchania Twojej muzyki... Czekam z niecierpliwością na płytę,która jeśli będzie choć w połowie tak dobra jak ten kawałek to... to będzie jakieś mistrzostwo świata.
Co do notki miłą się ona pojawić wczoraj, ale za żadne błagania koloryzacje nie chciały się zalinkować na DA. Więc dziś 2 szablony i 3 koloryzacje- skromnie, no ale cóż jak ręka leży na myszce to strasznie mi marznie:)
A do tego mucha mnie strasznie denerwuje bbzzyy.


Szablony

|Podgląd/Pobierz|                             |Podgląd/Pobierz| 



Koloryzacje



|Pobierz|

Pod tą notką zamówień nie przyjmę gdyż pod moją poprzednią namnożyło się ich tyle że hoho, nie mam serca ich odrzucać :(

3 komentarze:

  1. Bardzo fajne szablony :) Moim faworytem jest ten pierwszy, tylko trochę za bardzo rzuca się ten niebieski link 'autor'. 2 szablon też jest świetny :>
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ale to jakie dziwne linkowanie blogera którego nie ogarniam ...
      Także pozdrawiam.

      Usuń
  2. Szablon jest genialny! Naprawdę dziękuje za niego, kolorystyka cudowna, jejciu nie ma słow, haha. Ok, dziekuje jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo