Grafika

piątek, 31 stycznia 2014

Przyszły czas


Przez ostatnie 2 tygodnie miałam ferie , które spędziłam w domy( z małymi wyjątkami :)). Miałam dużo czasu by pracować graficzne. Toteż oddaje dziś wszystkie zamówienia. Co do zamówień bądźcie ze mną szczere i nie piszcie, że jestem "najlepszą szabloniarką" tylko po to abym wykonała Wam szablon. Możecie napisać, że szablony są takie sonie, ale nikt inny nie chce go Wam zrobić więc prosicie o to mnie. Ja go naprawdę wykonam nawet wtedy(pod warunkiem,że zamówienie będzie zgodne z regulaminem). Bo naprawdę smuto mi jest kiedy piszecie mi, że robię piękne szablony, a potem po 2 dniach usuwacie je ze swojego bloga lub wcale go nie wstawicie. Jeszcze jedno co do zamówień nie będę wykonywała zamówień  wtórych brak jest kontaktu (maila lub gg) i w których brak jest adresu bloga z innym sobie poradzę pod warunkiem,że odpisujecie mi na maila. Jeżeli coś w css nie gra lub Wam się nie podoba piszcie-poprawie.
Zwracam się do I'm Werka z Tobą jedną się nie kontaktowałam w sprawie nagłówka z tego względu,że przeoczyłam Twoje zamówienie, a chciałam dodać dziś notkę więc zrobiłam nagłówek i css bez kontaktu dlatego jeżeli pisz z każda sprawą jeżeli coś Ci się nie podoba kolory, ustawienie-poprawie.
Następna notka to notka tematyczna albo będzie dodana 17 lutego w dzień notek tematycznych w katalogu, albo będzie (jeżeli zdążę) notka wcześniej również tematyczna o filmach 


                                     |Podgląd|Pobierz|Blog|                       |Podgląd|Pobierz|Blog|


                                   |Podgląd|Pobierz|Blog|                        |Podgląd|Pobierz|Blog|

                                    |Podgląd|Pobierz|Blog|                       |Podgląd|Pobierz|Blog|


                                    |Podgląd|Pobierz|Blog|                        |Podgląd|Pobierz|Blog|

                                    |Podglad|Pobierz|Blog|                       |Podgląd|Pobierz|Blog| 

                                    |Podgląd|Pobierz|Blog|                       |Podgląd|Pobierz|Blog|



Zwątpienie. Zwątpiłam we wszytko. W to co mnie otacza. W to kim jestem,kim byłam i kich chcę się stać. Nie wiem co robić. Może w innym świecie będzie lepiej, normalnie,ale jak ? Może poczekam, dam sobie szansę na normalność, na szczęście. Może coś pomoże, może dam radę. A któregoś dnia powiem, że JESTEM SZCZĘŚLIWA i, że BYŁO WARTO. 

6 komentarzy:

  1. A kiedy byś zrobiła dla mnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie podałaś w zamówieniu kontaktu dlatego nie wykonałam zamówienia.

      Usuń
    2. To jak teraz ci podam e-mail to postrasz się zrobić w ciągu tygodnia?
      julka24588@op.pl

      Usuń
    3. Raczej tak tylko wtedy szablon nie pojawi się w notce tylko prześle Ci go mailem.
      A na przyszłość czytaj regulamin :)

      Usuń
  2. Dziękuje za szablon i doceniam twoją pracę nad nim. Wiedz że jestem naprawdę szczęśliwa widząc go na moim blogu. :) Nie spodziewałam się że tak szybko go zrobisz. :) Jeszcze raz dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny! Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo