Grafika

sobota, 8 lutego 2014

Counting Stars




Wiem miała być notka tematyczna. I znowu wychodzę,że jestem niesłowna.
Dostałam tyle zamówień,że nie miałam serca kazać dziewczynom czekać. Następna notka już na 1000% będzie notką tematyczną (miesiąc tematyczny-muzyka). Już zaczynam tworzyć prace. Więc na następne zamówienia (jeżeli takowe będą ) trzeba będzie trochę poczekać:)

Szczerze, nieodwołanie,publicznie stwierdzam,że kocham poją klasę(a raczej jej cześć) .Kocham te nasze nieogarnięte wyprawy na "ruskoje  szampanskoje":). I mimo, że jesteśmy razem trzeci rok dopiero teraz czuje,że jesteśmy najlepszą klasą pod słońcem i,aż żal pomyśleć,że za rok matura i będziemy musieli rozejść się każdy w inną stronę(chociaż mam cicha nadzieję,że wybierzemy uczelnie blisko siebie). Bo nie wyobrażam sobie jak mamy się rozstać, po tym co razem przeszliśmy.(urodziny Baczyńskiego, czy moje bo przecież były w grudniu,a jeszcze ich nie świętowaliśmy) Każdy powód jest dobry żeby się spotkać. Oby więcej takich "nieogarniętych, ogarnięć"

                                  |Podgląd|Pobierz|Blog|                      |Podgląd|Pobierz|Blog| 
    
                                   |Podgląd|Pobierz|Blog|                     |Podgląd|Pobierz|Blog| 
    
                                  |Podgląd|Pobierz|Blog|                     |Podgląd|Pobierz|Blog|  

                                      |Podgląd|Pobierz|Blog|                      |Podgląd|Pobierz|Blog|


Jeżeli w szablonach coś się nie podoba pisać śmiało:)

Buttony
Zostały wykonane na tego bloga. Przepraszam,że  tyle musiałaś czekać. Wykonałam 2 bu
ttony sama wybierz,który bardziej Ci się podoba.








                                                     |
Koloryzacje

9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają tylko nie mg pobrać nr. 43 ;/ Nie wiem czemu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję <3 Na prawdę jest cudowny. Jestem ci ogromnie wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moj szablon zamawiałam inny i w innych trochę kolorach ... :/ nagłówek jest śliczny ale ogólnie układ inaczej sobie wymarzyłam .. nr 47 .. jeśli nie możesz poprawić to okej, rozumiem ten twój wysiłek i włożoną pracę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo bardzo bardzo, szablon jest śliczny, naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy mogłabym spodziewać się szablonu na mojego bloga (http://pain-zaynmalik.blogspot.com/)? Zamówienie złożyłam ponad miesiąc temu i nadal oczekuję na jego zrealizowanie. Rozumiem, że jest to ciężka praca, a dodatkowo przyjmujesz bardzo dużo zamówień, natomiast bardzo mi zależy na tym szablonie :)
    Pozdrawiam xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamówienie byłoby wykonane gdybyś odpisała na maila.

      Usuń
    2. Tylko, że ja odpisałam na maila...

      Usuń
    3. To świetnie :/ więc albo mail nie doszedł, albo ja go zagubiłam.
      Przepraszam bardzo .
      Na maila wysyłam ponownie nagłówek i jak tylko będzie mail zwrotny o tym że Ci się podoba zabiorę się do robienia szablonu i pojawi się on w następnej notce.
      Jeszcze raz bardzo przepraszam.

      Usuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo