Grafika

czwartek, 8 maja 2014

"Na imię mam Jestem"

IRIS Goo Goo Dolls - Michał Szyc


"Czasem zdarza się, że w czyimś życiu nagle dzieją się tak straszne rzeczy, że od nich można zasnąć na jawie albo w cieple zamarznąć." -Mariusz Maślanka "Na imię mam Jestem"

 |Podgląd/Pobierz|Blog|                          |Podgląd/Pobierz|Blog|


  |Podgląd/Pobierz|Blog|                              |Podgląd/Pobierz|




Dawno nie było notki z zamówieniami więc dziś w pośpiechu ją dodaję:). Mam nadzieję,że się spodoba.
W dzisiejszej notce nie przyjmuje zamówień gdyż najpierw muszę wykonać te już złożone a dopiero wezmę się za nowe.

19 komentarzy:

  1. Gdzie ja mam głowę!
    Zapomniałam wstawić Twój button, naprawiłam już swój błąd. :)
    A szablon jest dokładnie taki jak chciałam. :D
    Pięknie za niego dziękuje. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy składałaś zamówienie to obowiązywał jeszcze stary regulamin, a wtedy button się wstawiało po otrzymaniu zamówienie:)
      Ciesze się że szablon się podoba i dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Postaram się jak najszybciej . A kiedy je składałaś?

      Usuń
    2. 3 Maja.
      Pytam tak z ciekawości ;) Mi i tak się na razie nie spieszy. Jak masz dużo zamówień to moje możesz zrobić na końcu :)

      Usuń
    3. Dzięki,ale będę się trzymać kolejności bo potem z pewnością zapomnę o Twoim zamówieniu a tego bym nie chciała.

      Usuń
  3. Hej :)
    Chciałabym złozyć zamówienie na bloga, ale w notce napisałaś, że na razie nie przyjmujesz, więc tylko chcę się zapytać kiedy mogłabym je złożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że już w następnej notce będzie można złożyć zamówienie

      Usuń
    2. Bardzo dziękuję za informację ;)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi określić kiedy muszę wykonywać szablony po kolei a jeszcze mam do wykonania szablony z "zamówień"

      Usuń
    2. a mogłabyś dodać jeszcze zdjęcie Acacia Clark do szablonu który dla mnie wykonasz?
      a ustawienie szablony tzn gdzie ma być tekst i nagłówek zostawiam tobie
      Chciałabym tylko żeby pozostał ciemny :)

      Usuń
  5. Zrobiłaś mi cudowny szablon *_* Bardzo dziękuje <3 Mam jednak mały problem ze wstawieniem go, ponieważ, gdy próbuje go wystawić wyskakuje mi komunikat, ze nie wszystkie elementy XML zostały prawidłowo zamknięte :/
    Czy jest jakaś szansa by to zmienic, czy to zależy od mojego oprogramowania?
    Jak myslisz?
    Przepraszam za kłopot, ale nie znam się zbytnio na tym :)
    Pozdrawiam Caroline.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wypakowałaś pobrany plik ?

      Usuń
    2. Udało mi się wstawić szablon ;) Jest piękny <3 Dziękuje Ci bardzo <3
      Pozdrawiam Caroline.

      Usuń
    3. Cieszę się ogromnie :)

      Usuń
  6. Pobrałam szablon z Niallem i Seleną na http://taken-niallhoran.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Można zamówić szablon ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do regulaminu tam jest wszystko wyjaśnione.

      Usuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo