Grafika

wtorek, 29 kwietnia 2014

Miesiąc Tematyczny-Seriale

i1068.photobucket.com/albums/u457/9504/merlin/tumblr_mfuivcoUnT1rbl2sbo1_500_zpsf7317fcb.gif

Gabrielle Aplin - The Power of Love



Dziś obszerna (tak mi się) zdaje notka tematyczna o serialach. Fanką seriali stałam się niedawno i jestem po obejrzeniu trzech. I to właśnie z nimi są dzisiejsze szablony,koloryzacje, nagłówki,sygnatury. Najwięcej dodatków jest z mojego ulubionego Reign. Kocham go i po obejrzeniu go pierwszy raz teraz zabieram się za oglądnie go ponownie.
Zapraszam na notkę:)

Szablony

 |Podgląd/Pobierz|                              |Podgląd/Pobierz| 

 |Podgląd/Pobierz|                              |Podgląd/Pobierz| 

  |Podgląd/Pobierz|                              |Podgląd/Pobierz| 

  |Podgląd/Pobierz|                              |Podgląd/Pobierz| 


Sygnatury











Nagłówki






Koloryzacje


|Pobierz|


|Pobierz|

Chciałam serdecznie Wam wszystkim podziękować za ponad 10.000 wyświetleń. :)


15 komentarzy:

  1. Śliczne <3 Strasznie podobają mi się kolorystki, może teraz coś w ciemnych takich mrocznych ? Jakiś szablon z wampirami ? Mam teraz manie ;P Strasznie chciałabym zobaczyć jak Ci wyjdzie ;)
    Ps. Spoko ;) (poprzedni post)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w najbliższej przyszłości taki wykonać:)

      Usuń
  2. Zamówienie:
    1) http://everythings-spis-blogow-o-1d.blogspot.com/
    2)tomlinsonowamoments40@gmail.com-poczta
    @werkab0000 -Twitter
    3)Zdjęcia 1D.. Najlepiej żeby były z teledysku do You&I
    4)Jasna
    Jeśli zrobisz to dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey ;) Chciałabym zamówić u ciebie szablon na mojego bloga :)
    1) http://opowiadanie-na-podstawie-snu-1d.blogspot.com/
    2)Twitter -@Adrianna1D_DL gmail-onedirectionmoje@gmail.com
    3) chciałabym dodać zdjęcia,lecz mam zawsze z nimi problem,bo dodaje niewłaściwie,wiec podam ci osoby,które mają być na szablonie :) Są to dwa zespoły :) little Mix i One Direction
    4) jasna :)
    z góry bardzo dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak to ma dokładnie styl bo jakoś go nie wyłapuję z tego linka?

      Usuń
    2. hmm cos takiego ,że ten nagłowek razem ze stronami jest z boku a terść rozdzialów i posty z drugiej strony coś takiego http://oorbitka.deviantart.com/art/80-by-Orbitka-445057405
      mam nadzieje że rozumiesz o co mi chodzi :))

      Usuń
  5. Hej :) Chciałabym cię prosić o zrealizowanie szablonu na mojego bloga :)
    1) http://fastback-fanfiction.blogspot.com/
    2) e-mail : mmm.i.like.strawberry@gmail.com lub twitter : @ImKevinBitch
    3) Obojętne jak je rozmieścisz :)
    * http://3.bp.blogspot.com/-etNaTSH2uk0/U2UoZxWMjpI/AAAAAAAAD74/dS_GFgpJGLs/s1600/tumblr_n4yw0yAg7D1rq7t5eo1_500.png
    * http://data.whicdn.com/images/55487411/579011_495433333850571_2049660288_n_large.png
    4) ciemny :D
    Zależało , by mi na tym , żebyś to ty wykonała ten szablon ponieważ zrobiłaś dla mnie szablon pierwszej części tego opowiadania :D
    Z góry dzięki :) i czekam na odpowiedź .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe pamiętam naszą miła współpracę więc z przyjemnością wykonam szablon.

      Usuń
  6. Bardzo chciałabym złożyć zamówienie i mam wielką nadzieję, że je przyjmiesz.
    Szablonik chciałabym żeby był z Audrey Hepburn, może znaleźć się jakiś jej cytat (tu znajdziesz ich sporo: http://gwiazdy-kina-xx-wieku.blog.onet.pl/2010/08/30/cytaty-audrey-hepburn/ ). Zdjęcia mogłyby być jakieś ze ''śniadanie u Tiffany'ego'', ale nie koniecznie.
    Podobają mi się takie szablony łączone, coś takiego jak tu: http://dramione-never-say-never.blogspot.com/
    Kolorystka: raczej jasna
    kontakt do mnie: paryzanka1889@gmail.com
    i blog: paryzanka1889.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 48 yrs old Developer II Doretta Norquay, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like Princess and the Pony and Sports. Took a trip to Madriu-Perafita-Claror Valley and drives a Ferrari 250 GT. dodatkowe srodki

    OdpowiedzUsuń
  8. 58 yrs old Accounting Assistant IV Alessandro Noddle, hailing from Camrose enjoys watching movies like ...tick... tick... tick... and Sailing. Took a trip to Carioca Landscapes between the Mountain and the Sea and drives a Sebring. mozesz sprobowac tez z

    OdpowiedzUsuń
  9. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo