Grafika

środa, 21 stycznia 2015

I'm here without you baby




Za niespełna  półtora tygodnia w moim województwie rozpoczynają się ferie, które już wiem że w połowie spędzę w szkole, a drugie pół w domu obładowana książkami (uroki klasy maturalnej) więc o żadnym wyjeździe mowy nie ma ;(. Mam nadzieję,że w między czasie urodzi się coś jedno dniowego w kręgu moich znajomych, bo muszę się gdzieś wybrać. A czas nie spędzony w podręcznikach postanawiam poświęcić grafice, zaległym filmom, i książką,których lista do przymusowego czytania rośnie.
Z szablonów przygotowałam jedno zamówienie, sygnatury były przygotowywane na wyzwania spisu graficznego,a koloryzacje były używanie prze zemnie w moich ostatnich pracach( opublikowanych tutaj lub na RME).


Zamówienie

 




Sygnatury 

 





Koloryzacje

 


10 komentarzy:

  1. Bardzo ci dziękuje za szablon! Jest piękny, bardzo mi się podoba! Być może coś jeszcze u ciebie zamówię :))
    Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się , że się podoba.
      Zapraszam zamawiaj!

      Usuń
  2. Jeden wielki WOW! Strasznie podoba mi się sygnaturka z Czarownicą. Naprawdę przyciągnęła mój wzrok, a poza tym kolory są bardzo zgrane. Do tego jeszcze ta trzecia koloryzacja jest mega :) Czekam na więcej x

    OdpowiedzUsuń
  3. Orbitka, a kiedy oddasz szablony na Remind me love? Wciąż czekam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje ferie też są wypełnione książkami, pozdrawia maturzystka z Dolnego Śląska :X
    Dzisiejsza notka jest wybitna! Sygnaturki są cudowne, po prostu nie ma w nich nic niepotrzebnego - idealne kolory, układ - może napisy są trochę z innej bajki. Szablon trochę przetopazowałaś, za to ma fajny, pasujący CSS. Koloryzacje naprawdę dobre. ;) Sygnaturki mają ciekawe kolory; miło się na nie patrzy.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz pierwszy mi chyba ładnie mi wyszły sygnatury.
      Dziękuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Moim zdaniem świetna notka! Ładna grafika i wspaniałe koloryzacje! Nie ma niczego, co by mi się nie podobało ;)
    Pobieram sobie koloryzacje i niektóre wstawiam do przeglądu na Katalogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Heloł heloł :) Świetna notka ci wyszła! Mimo że wpadam tutaj pierwszy raz możesz oczekiwac mnie znacznie częściej. Sygnaturki wychodzą ci pierwsza klasa! Pobieram ostatnie 2 koloryzacje ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo