Grafika

sobota, 14 lutego 2015

Sweeter innocence


 

Kurcze znowu mnie tu dawno nie było... Co mam zrobić... Ciągle coś dziergam w tym Photoshopie, a jak przychodzi co do czego to nie mam nic do notki.
Ferie mi się kończą :( Wszystko tak szybko mija jeszcze niedawno za oknem leżał biały puch, a dziś kiedy wyszłam z domu to tak pachniało wiosną,że aż się żuć chciało . Czekam, czekam na wiosnę i mimo,że notka jeszcze trochę w zimowym klimacie to mam nadzieję iż wiosna nas szybko przywita i zagości w naszych progach na stałe.
Dziś prezentuję Wam trzy sygnatury, dwa blendy i moje pierwsze banery.
Zapraszam :)




http://funkyimg.com/i/UbMC.png

http://funkyimg.com/i/UbMD.png

http://funkyimg.com/i/UbME.png

18 komentarzy:

  1. Świetne prace! Obie sygnatury mi się bardzo podobają :) Drugi nagłówek jest ciekawie wykonany :>
    I bardzo ładny szablon główny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.
      Czasem eksperymentuję z grafiką :)

      Usuń
  2. Chciałabym złożyć u Ciebie zamówienie. :)
    Adres bloga: http://worlds-four-sides.blogspot.com/
    Kontakt: twitter: @_LittChesIS @LittChesRE skype: gabi13451 reneesme.sage
    Zdjęcia: http://nd06.jxs.cz/602/667/e07b7b054e_93970868_o2.png https://pbs.twimg.com/profile_images/526008415605100546/ZAy0j_13_400x400.png
    Jeżeli ich jakość nie odpowiada Ci, dopasuj jakiekolwiek, byleby były to Phoebe Tonkin i Shay Mitchell. Nigdy nie miałyśmy ręki do wybierania zdjęć. :P
    Kolorystyka: Raczej ciemna, przeplatana głównie niebieskim kolorem.
    Button dodałyśmy w zakładce linki, najwyżej, jeśli nie przyjmiesz usuniemy. :))
    Z góry dziękujemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też już jestem znużona zimą i wypatruję wiosny. Nie mogę się doczekać jej. Podobają mi się róże na Twych pracach są bardzo romantyczne i nadają pracom charakteru, u mnie już graficznie wiosna ;)

    Mały upominek specjalnie dla Ciebie: http://oi57.tinypic.com/2eklkiw.jpg

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka trafiłam tutaj z forum Warofbeast. :3 Kiedy weszłam na bloga, odrazu przykuł mą uwagę główny szablon. Jest po prostu genialny. Widowiskowo ta plama nad menu wygląda. :3 Co do prac: Są śnaprawdę śliczne. :3 Choć nie lubię One Direction to muszę powiedzieć, że 4 nagłówek jest moim faworytem. :3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://everlasting-wishess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Hey,
    Chciałabym złożyć u ciebie zamówienie ;D
    Dość często wpadam na tego bloga i oglądam szablony,nagłówki itp. Ale weszłam dzisiaj i mnie po prostu zwaliłaś z krzesła !
    Szablon główny jest po prostu..... ugh, brak słów ! jest idealny, dokładnie taki, jaki chce mieć na swoim blogu,a żadna szabloniarnia nie chce mi go zrobi, eh ;c
    Więc szukam szczęścia u ciebie ;
    1) zaopiekuj-sie-mna-1d.blogspot.com
    2) Twitter: @PaynoMyLoves
    Gmail: onedirectionmoje@gmail.com
    3) Mam wybrane zdjęcia,ale zamówienia składałam w prawie każdej szabloniarni. Gdy cały czas było odrzucane wkurzyłam się i zgubiłam linki do zdjęć,ale mam je na komputerze. Mogłabym wysłać ci je mailem ?
    4) ciemniejsza. Podałam zdjęcia czarno białe, więc myślę,że nawet szablon mógłby być czarno-biały
    5) Button już dodany, w regulaminie pisze,że dopiero po przyjęciu,ale najwyżej go usunę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na maila i po obejrzeniu zdjęć zdecyduję czy przyjmę zamówienie czy nie

      Usuń
    2. Okey :) Zdjęcia już wysłane :)

      Usuń
  6. Naruszony został 13 punkt regulaminu "Wyzwań Spisu Graficznego". Następnym razem praca zostanie zdyskwalifikowana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie przepraszam. Obiecuję,że to się więcej nie powtórzy.
      Czy mam usunąć prace z notki?

      Usuń
  7. ile przeważnie czeka się na szablon ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od mojego czasu wolnego,ale teraz ten czas będzie się wydłużał ponieważ przygotowuje się do matury.

      Usuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo