Grafika

poniedziałek, 17 lutego 2014

Miesiąc Tematyczny


Mam mętlik  w głowie. Niby cały czas się uśmiecham,ale cały czas źle się czuję. Robię wszystko chociaż mi się nie chce. Nie chcę ranić ludzi wokół mnie, ale to robię. Chcę być sama, zaszyć się gdzieś daleko i niech nic mnie nie obchodzi. Może wtedy się kompletnie załamię,a może to pozwoli mi dalej żyć. Żyć tylko po co? Czy tylko ja nie widzę sensu tej codziennej harówki. Przecież i tak wszyscy skończymy tak samo? Więc po co żyjemy?Jedyne czego teraz chcę,pragnę to odnaleźć tej cholerny powód to życia. 


Prac jest dość sporo. Pracowałam nad nimi długo nawet jak jeszcze nic nie było wiadomo. Parę artystów mi w tej notce zabrakło cóż zdarza się. Nie mam tyle czasu abym mogła zrealizować wszystkie moje pomysły. Po raz pierwszy na moim blogu pojawiają się same nagłówki bez Css więc jeżeli zajdzie taka potrzeba napiszcie, a go dodam. Oprócz szablonów,sygnatur i nagłówków pojawiły się też paczki stocków nie wiem czy to to obejmował miesiąc tematyczny,no ale są. Mam Nadzieję,że chociaż jednej osobie chociaż jedna praca przypadnie do gustu. :)




Szablony



|Podgląd|Pobierz|                         |Podgląd|Pobierz| 

|Podgląd|Pobierz|                              |Podgląd|Pobierz|  

|Podgląd|Pobierz|                              |Podgląd|Pobierz|

|Podgląd|Pobierz|                              |Podgląd|Pobierz|


Nagłówki














Sygnatury








Stock




Jeżeli pobierasz cokolwiek zapoznaj się z regulaminem.    
Spostrzegłam że można głosować na mojego bloga w sądach Katalogu Graficznego więc jeżeli ktoś uważa,że zasługuję na głos to bardzo proszę tutaj zagłosować.  

2 komentarze:

  1. kiedy można spodziewać się swojego szablonu, jeżeli jeszcze nie został wykonany?

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnej notce postaram się oddać wszystkie złożone zamówienia więc jeżeli Twoje zamówienie zostało złożone zgodnie z regulaminem to z pewnością pojawi się w notce(w innym przypadku skontaktuj się ze mną)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo