Grafika

środa, 26 lutego 2014

Be Here



Chodź ze mną. Pokarzemy im,że marzenia się spełniają. Tylko mi zaufaj, podaj mi dłoń i chodź.

Dziś skromnie,ale chciałam dodać notkę w tym tygodniu aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania na już wykonane szablony. Czasem długo nie odpisujecie a to wszystko się strasznie dłuży bo kiedy ja mam czas to nie mogę pójść dalej bo nie mam akceptacjo z Waszej strony. Resztę zamówień  postaram się oddać w następnej notce.Proszę składajcie zamówienia zgodnie z regulaminem bo czasem fajne zamówienie, a nie mogę go wykonać ahhh. Pojawiła się także instrukcja jak wstawić szablon, jak coś niejasne to znacie do mnie drogę:)  A i jeszcze jedno przeniosłam się na Deviantart, aby pobrać szablon klikajcie "Download"( po prawej)

 Szablony

|Podgląd/Pobierz|Blog|                      |Podgląd/Pobierz|Blog|


 |Podgląd/Pobierz|Blog|                      |Podgląd/Pobierz|Blog|


Nagłówki

 |Podgląd|                                             |Podgląd|



|Podgląd|                                             |Podgląd|


Sygnatury



3 komentarze:

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo