Grafika

poniedziałek, 10 marca 2014

We’re dancing round the kitchen in the refrigerator light"


Czasem po prostu chciałabym się do Ciebie przytulić, bez żadnego konkretnego powodu. Pójść do parku, gdzie w promieniach słońca mienią się różnymi kolorami jesienne liście. Usiąść pod drzewem, patrzeć w niebo. Powiedzieć coś, cokolwiek, bo wiem, że mogę rozmawiać z Tobą o wszystkim. Spojrzeć w Twe oczy... Gładzić dłoń. Dotykać Twej twarzy. Ust . Pocałować. Poczuć się jak mała dziewczynka, bezbronna, bezpieczna w Twych objęciach. Chciałabym zapomnieć o tym, co było. Żyć chwilą obecną. Pragnę usnąć wtulona w Ciebie. Obudzić się kiedyś słysząc z Twych ust moje imię. Czuć, że jestem Ci potrzebna, wiedzieć, że jedyna. Chcę się z Tobą drażnić, pokłócić... Tylko po to, by później się czule pogodzić... I tęsknić wiedząc, że i Ty tęsknisz...





Szablony

 |Podgląd/Pobierz|Blog|                       |Podgląd/Pobierz|Blog|


 |Podgląd/Pobierz|Blog|                       |Podgląd/Pobierz|Blog|



Sygnatury





Tekstury







Kolejny raz napłynęły do mnie zamówienia już po skompletowaniu notki, więc nie zostały one opublikowane. Jeżeli z jakiegoś powodu szablon dla Ciebie nie został opublikowany (mimo,że został on złożony wcześniej i zgodnie z regulaminem) pisz bo czasem zdarza i się gubić zamówienia  eh to moje roztargnienie. Mam nadzieję że notka się podoba. Bynajmniej starałam się żeby tak było:). Więc do następnego. I w rytm mojej ostatnio ulubionej piosenki "tańczmy w kuchni przy blasku lodówki":)




Ps. Pamiętajcie o buttonie i regulaminie  :)





5 komentarzy:

  1. Bardzo spodobały mi się szablony 3 (Nina) i 5 (chłopcy z 1D). Wolę mroczny styl, chociaż jasności też potrafię docenić ;)
    W oko wpadły mi też sygnatury pierwsza i ostatnia. Ładne kolorki.
    Teksturki niezalinkowane? A chciałam podkraść... ;(
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za szablon :) Jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko trochę za duży. Nie dałoby się go jakoś zmniejszyć, bo bardzo chcę go mieć na swoim blogu??

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za szablon. Jest cudny. Pięknie się prezentuje na moim blogu.
    Pozdrawiam :DD

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo