Grafika

piątek, 21 marca 2014

I want you by my side

Milky Chance - Stolen Dance

"Nie skreślaj mnie ze spisu pilnych marzeń, nie skreślaj mnie na liście do zachwytu. Nie skreślaj mnie, podkreślaj mnie."-Mariusz Lubomski

tumblr_mukx8j8z9F1sii01ho1_500.gif

Jej jak ciepło,aż się w domu nie chce siedzieć. Tylko wskoczyć na rower,rolki czy coś w podobnie i się cieszyć tymi pięknymi dniami:). Dziś mało szablonów miało być więcej, ale czekałam, czekałam na maile zwrotne i się doczekać nie mogłam.Chyba moja obecność na tym blogu będzie ograniczona)może ograniczę się tylko do zamówień) ponieważ zostałam przyjęta na Fabrykę Szablonów i kiedy tylko dostanę do niej dostęp dodam moją pierwszą notkę:), ale się cieszę. Ponadto teraz jestem zagorzałą fanką Pamiętników Wampirów, kiedyś oglądałam ten serial, ale potem przestałam i teraz znowu wróciłam i tak się nim zachwyciłam,że ciągle siedzę i oglądam (jestem już na 3 sezonie). Już kończę bo jak zwykle się rozpisałam:)

Szablony



|Podgląd/Pobierz|Blog |                         |Podgląd/Pobierz|Blog |
ę
|Podgląd/Pobierz|Blog |


Koloryzacje




8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne prace , tylko w trzecim jest chyba za dużo topazu ,bądź rozmycia , a moje faworyty to te oba pozostałe (śliczniutkie :3) Pozdrawiam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje! Jest śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. hej , śliczne szablony :) Mam nadzieję, że przez moją nieuwagę, nie zrezygnujesz ze szablonu dla mnie :) Jest mi okropnie przykro, i nie wiem jak cię przeprosić, ale obiecuję, że to już więcej się nie powtórzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęcamy do wzięcia udziału w marcowej edycji Szablonu Miesiąca.

    Więcej informacji znaleźć można pod tym linkiem: http://katalog-grafikow.blogspot.com/2014/03/szablon-miesiaca-zgoszenia-do-marcowej.html

    Zapraszamy,
    załoga KG

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam. Twoje zgłoszenie do Spisu Graficznego zostało rozpatrzone pozytywnie. Aktualnie twój blog znajduje się w kategorii "'Juniorzy".

    Pozdrawiam serdecznie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak sobie weszłam przez totalny przypadek na twojego bloga z szablonami i przejrzałam wszystkie szablony po prostu mi szczena opadła. Na prawdę robisz rewelacyjne szablony, ogromny pokłon w twoja stronę. One są takie śliczne, pełne pasji, brak słów. Masz talent <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo,aż czytając Twojego komentarza zagościł uśmiech na mojej twarzy:)

      Usuń
    2. Nmzc :3 Naprawdę podobają mi się twoje pracę. Czekam na kolejny zestaw szablonów ;)

      Usuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo