Grafika

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Young



Znasz to uczucie, kiedy jesteś tylko Ty i wspomnienia ? Te chwile dobre i złe, z tą osobą, która była dla Ciebie tak bardzo ważna i każdego dnia bałeś się, że ją stracisz ? Znasz ? A pamiętasz te łzy szczęścia albo smutku ? Ten uśmiech, który pojawia się na Twojej twarzy, zawsze, na samą myśl o tej osobie, z którą dzielisz te momenty  życiu ? Niestety to tylko WSPOMNIENIA, które zostaną w Twojej głowie i zabierzesz je ze sobą do grobu, a za każdym razem kiedy je sobie przypomnisz historia będzie się powtarzać w kółko. Od nowa te łzy, śmiech, myśli....

 

Święta za pasem:) Wiosna w pełni, a mi zatoki szwankują:( Jak nigdy w życiu nie miałam chorych zatok tak  w tym roku sukcesywnie mnie pobolewają. Mam tylko nadzieję że mi przejdzie. Dziś przedstawiam Wam kolejną porcję zamówień (resztę oddam następnym razem) 2 paczki stocków i 2 "fejsbukowe" tła.  
Teraz szykuje się na miesiące tematyczne (seriale i wiosna) więc najbliższe notki to notki tematyczne. A tymczasem zapraszam Was na Fabrykę gdzie niebawem będzie nowy szablon i ostatnio dodałam notkę:)
Jeśli coś będzie nie tak jak chcecie, coś nie będzie grało to piszcie na maila lub gg. Do następnej notki:)

Szablony



                                    |Podgląd/Pobierz|Blog|                       |Podgląd/Pobierz|Blog|




Stock





Tła na Facebook'a





12 komentarzy:

  1. Kochanie, dziękuję, dziękuje ci bardzo szablon jest przepiękny, ale ja już ci to mówiłam ! <3 <3
    Jesteś cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham cię , jest przepiękny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Orzesz kurde, ale śliczne <3 Nie mogę oczu napatrzeć. Kiedy następne ? ;) Em, a możesz dodać "Etykietę" gdzie napiszesz jakich kody używasz w CSS ? Bardzo by mi to pomogło. Początkująca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy następne nie mam pojęcia. Konkretne kody ? Nie mam jednych i tych samych co ciągle ich używam, ale jeśli podoba Ci się jakiś efekt to napisz to zrobię "instrukcje" jak go uzyskałam

      Usuń
    2. Konkretnie podoba mi się jak "Strony" mają inne tło po najechaniu kursorem jakie są potrzebne do tego kody ?

      Usuń
    3. Lub rozjeżdżanie się linków

      Usuń
    4. Ok więc na następnej notce postaram się zamieścić taką instrukcję na strony. Tylko nie wiem o co miałaś na myśli z "rozjeżdżającymi się linkami"

      Usuń
  4. O boże !!!! One są po prostu cudowne !!! Dziewczyno też chce taki talent ! Mogę wiedzieć, gdzie można zamówić szablon u ciebie ? Strasznie bym chciała byś to ty mi go zrobiła.........odpowiesz tu ?
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za pochwałę :)
      Złożyć zamówienie możesz na 2 sposoby: po pierwsze na moim blogu w zakładce zamówienia(przeczytaj regulamin i informację w zakładce zamówienia), po drugie możesz złożyć zamówienie na mojej podstronie złożonej na potrzeby Fabryki Szablonów gdzie jak na razie jestem na stażu (ale przed tym musisz przeczytać regulamin zamieszczony na Fabryce)

      Usuń
  5. Dziękuje bardzo za szablon jest cudny :)
    Jak tylko odzyskam laptopa z powrotem to go ustawię ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo