Grafika

wtorek, 22 kwietnia 2014

Miesiąc Tematyczny-wiosna




Ostatnie dni były ciężkie. Życie jest takie kruche, niesprawiedliwe i okrutne. Bo jak można pogodzić się ze śmiercią młodej,energicznej osoby? Kilka dni temu przed samymi świętami skończyła życie osoba bliska, młoda która po prostu zbłądziła i mimo że miała wiele osób do pomocy to tego nie zrobiła, nie poprosiła o pomoc mimo,że miał wokół siebie tyle osób. Pogrzeb był piękny każda osoba płakała, młodzi, starzy, chłopaki którzy stali za Nim murem.  Bo jak można się z tym pogoić? Ale pamiętaj zawsze zostaniesz w naszych sercach.



Dziś notka o wiośnie. Zgłosiłam się do akcji "Kwiecień Miesiącem Wiosny" organizowanym przez Spis graficzny.Szablonów miało być trochę więcej lecz głupa ja nie zapisałam ich i przepadły. Więc jest ich tylko 3. Nie wyrobiłam się na więcej. jeszcze w tym miesiącu dodam notkę serialową i jeszcze notkę z zamówieniami na Fabryce ponieważ mój staż się kończy, dopiero potem zacznę wykonywać złożone zamówienia tutaj. W dzisiejszym poście także nowość mianowicie instrukcja na karty(strony) na prośbę jednej z Was:).  
Zapraszam.

Szablony


                          |Podgląd/Pobierz|                              |Podgląd/Pobierz|                         


                                                                   |Podgląd/Pobierz|                               


Nagłówek


Koloryzacje



|Pobierz|

|Pobierz|

Instrukcja



 Selektorem rozpoczynającym naszą pracę jest: "#PageList1 li a:link, #PageList1 li a:visited" odpowiada on za wygląd kart jeśli nie najeżdżamy na nią myszką. Możemy dodać im:
 kolor :   "background: rgba(13, 11, 10,0.6);"
długość:  "width:200px;"
zaokrąglone rogi: "border-radius: 30px;"
ramkę: "border:solid 1px white;"
padding: " padding: 5px"
itp:
Aby zmienić wygląd karty po najechaniu myszką należny dodać następujący selektor: "#PageList1 li a:hover". I wtedy poprostu zmieniamy  np. zaokrąglone rogi, kolor itp.
Przykładowy kod wygląda tak:
 #PageList1 li a:link, #PageList1 li a:visited {
background: rgba(13, 11, 10,0.6) !important;- kolor tła
font-size:11px!important;-wielkość liter
border:solid 1px white;- ramka jej kolor, styl, długość
border-radius: 30px;-zaokrąglone rogi
 text-align: center;-wyśrodkowanie tekstu
width:200px;-długość karty
padding:2px 0px 18px 0px !important;-padding
color:white;-kolor tekstu
position:relative;-pozycja 
top:10px;
left:9px;
}
#PageList1 li a:hover{
background:rgba(13, 11, 10,0.8)!important;-zmiana koloru tła kart
border-radius:0px;- brak zaokrąglonych rogów
transtion: all 0.8s;
-moz-transition: all 0.8s;
-webkit-transition: all 0.8s;
-o-transition: all 0.8s;
}
 Następujący kod odpowiada za szybkość i płynność zmiany po najechaniu:     transtion: all 0.8s;
                                                                                                                        -moz-transition: all 0.8s;
                                                                                                                        -webkit-transition: all 0.8s;
                                                                                                                        -o-transition: all 0.8s;
Jeżeli kod Wam nie działa mimo że jest poprawnie wpisany przed średnikiem wpiszcie !impotant;
Jeśli chcecie zamiast koloru za tło dodać obrazek piszecie następująco:   background: url (link do obrazka)
Jeżeli jest coś niejasne to piszcie śmiało



11 komentarzy:

  1. Jakie śliczne <3 Zresztą jak każde :*
    Em a mam pytanie :D Jaki jest kod na to, aby "Strony" (bohaterowie, strona główna, kontakt) było w takich kółkach ?
    We no zlikwiduj tą weryfikację obrazkową, bo mi się nie chcę tych liczb przepisywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już usunęłam.
      Masz na myśli coś takiego ?http://funkyimg.com/i/EnJm.png

      Usuń
    2. Dokładnie tak.
      Przykro mi z powodu tej osoby.

      Usuń
    3. Tutaj jest mnustwo tłumaczeni więc posłużę się powstałą już insrukcją z Tajemniczego Ogrodu:http://tajemniczy--ogrod.blogspot.com/search?updated-max=2013-12-24T20:56:00%2B01:00&max-results=1&start=1&by-date=false
      tutaj jest wszystko fajnie wyjaśnione,ale jeśli będą problemy to pisz;

      Mam tylko nadzieję,że teraz jest jej tam dobrze gdzie się znalazła.

      Usuń
    4. Na pewno.

      Ja tam nic nie znalazłam.

      Usuń
    5. Ja w ogóle nwm jak HTML obsługiwać :(

      Usuń
    6. No niestety inaczej się tego nie zrobi jak HTML'm

      Usuń
    7. Czy mogłabyś kiedyś w wolnym czasie nagrać filmik na YT, w którym pokazałabyś ciekawe i przydatne kody do CSS oraz i HTML ?

      Usuń
    8. ooooo kurcze,ale propozycja. Nigdy tego nie robiłam, ale skoro pojawiła się taka propozycja to postaram się poczytać trochę i internecie na temat nagrywania takich filmików i może w wakacje to tego przysiądę,ale nic nie obiecuję.

      Usuń
    9. Bardzo prosto jest nagrywać ;) Wystarczy dobry program i mikrofon powinno wystarczyć, a obróbka to już pestka (: Interesuję się trochę tym więc wiesz.

      Usuń
    10. Obawiam się ze mój głos będzie dziwnie brzmiał na nagraniach jednak kiedy będę miała zamiar zrobić taki filmik skontaktuję się z Tobą - mam nadzieję że pomożesz:)

      Usuń

Obserwatorzy

Szablon by Szablonovo